۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۴۲۷۱۷۵
با حضور حجت الاسلام والمسلمین صدیقی؛

 نهمین نشست طریق سعادت در تبریز برگزار می شود

نهمین نشست طریق سعادت با هدف معرفی بانوان عالم شیعه و با محوریت شهیده بنت الهدی صدر فردا در تبریز برگزار خواهد شد.
نهمین نشست طریق سعادت 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نهمین نشست طریق سعادت با هدف معرفی بانوان عالم شیعه و با محوریت شهیده بنت الهدی صدر فردا سه‌شنبه 28 اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۵:۳۰ در تالار بزرگ وحدت دانشگاه تبریز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران برگزار خواهد شد.


بنابر این گزارش، حضور در این همایش که با مدیحه سرایی حاج مهدی رسولی همراه خواهد شد، ویژه بانوان بوده و حضور دختران دانشجو و غیر دانشجو در این مراسم آزاد است؛ قرار است در این مراسم یاد و خاطره بانوان عالم شیعه به ویژه شهیده بنت الهدی صدر گرامی داشته شود.


معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز هر ساله نشست هایی را تحت عنوان طریق سعادت با هدف بزرگداشت مقام معصومین (ع) و علمای عامل و گفتمان سازی کرامت های اخلاقی برگزار می کند که تاکنون هشت نشست با عنوان مختلف برگزار شده که با استقبال عموم مردم تبریز همراه بوده است.


پیش از این 8 نشست از سلسله نشست های طریق سعادت با عناوین «در سوگ آفتاب خلقت» به مناسبت وفات حضرت پیامبر اکرم(ص)، بزرگداشت آیت الله سعادت، بزرگداشت آیت الله بهجت، بزرگداشت مقام حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت دوازده تن از علمای ربانی،  بزرگداشت آیت الله مدنی وبزرگداشت آیت الله مشکینی برگزار شده است.


همچنین فردا قرار است، با حضور حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران همایش گفتمان مهدویت از ساعت 9:30 در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار شود، که این همایش نیز در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) با حضور اندیشمندان حوزه و دانشگاه همراه خواهد بود.


نخستین همایش گفتمان مهدویت با موضوع خاستگاه مهدویت فردا با پیام حضرت آیت الله جعفر سبحانی و با حضور جمعی از کارشناسان برجسته مهدویت از حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات شهریار دانشگاه شهید مدنی(ره) آغاز و با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، نمایشگاه کتاب با موضوع مهدویت، برگزاری کارگاه اندیشه مهدویت پیگیری خواهد شد.


برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف و جلسه پرسش و پاسخ از جمله دیگر برنامه های جنبی این همایش عنوان شده و قرار است اساتید برجسته حوزه مهدویت از حوزه علمیه تبریز و قم برای شرکت در جلسات پرسش و پاسخ و رفع شبهات مهدوی حضور داشته باشند.


گفتنی است، این همایش به همت معاونت فرهنگی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری تبریز، معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار می‌شود./935/203/ب2

 

ارسال نظرات